Ik, DJ F.R.A.N.K of Frank Van Herwegen, afkomstig uit Schoten bij Antwerpen, draai 32 jaar. Ik begon mijn carriere toen ik 16 jaar was. In die 32 jaar heb ik al meer dan 7000 sets gedraaid, op festivals en in clubs over de hele wereld en heb ik heel wat ervaringen opgedaan. Die ervaringen, die know how, mijn techniek, mijn geheimpjes, wat je moet en wat je vooral niet moet doen, ga ik vanaf nu met jullie delen, op DeDJSchool.

Van 1986 tot 2003 draaide ik vooral in grote discotheken in België. Highstreet in Hoogstraten, Dixies in Brasschaat en Carre in Willebroek zijn daar de bekendste van ... In Carré draai ik vandaag nog altijd als vaste resident, op zaterdag en zondag. Op vrijdag ben ik nu resident in The Villa in Antwerpen.

In 1997 ben ik ook beginnen met producen, ik maakte eigen remixen van bestaande nummers en uiteraard ook eigen nummers. ''Funkin Serious'' was mijn eerste release op het, in de jaren 2000, zeer populaire Jumper-Label. (Je kan mijn volledige discografie op mijn website bekijken).

In 2003 maakte ik een mashup van 2 bestaande platen. Ik mixte ''Summerjam'' van The Underdog Project met ''Fiesta'' van The Sunclub. Mijn versie groeide uit tot een plaat die meer dan 1,4 miljoen stuks, wereldwijd verkocht. Overal ter wereld werd ik gevraagd om te komen draaien. Tussen 2003 en 2007 vloog ik 4x de hele wereld rond.

Sindsdien boeken heel veel organisators me op festivals, discotheken, scholen en bedrijven… Ik draai elke zomer op grote festivals zoals Tomorrowland, PennezakkenRock, Back to the 90's & 00's in Het Sportpaleis, en nog veel meer...

Altijd probeer ik er iets speciaals van te maken. Zo werd ik letterlijk op handen gedragen in een ''crowd-surf-bal'' op Laundryday 2013. (bekijk hier het filmpje) en vroeg ik op Laundryday 2014 mijn vrouw ten huwelijk, tijdens mijn DJ set, voor een massa mensen! En ze zei ''JA!" (Check dat filmpje hier).

Ondertussen heb ik al meer dan 69 platen gemaakt en nog meer remixen en mash-ups. Een van de laatste festival-hits was ''From the left to the right''.

Bekijk al mijn movies en videoclips op youtube, dan heb je een idee van wat ik doe, want dat ga ik jullie leren!

Tot op DeDJSchool!

F.R.A.N.K