Waarom De DJ School ?

• Krijg les van een professionele DJ, met 30 jaar ervaring! Hij draaide al meer dan 7000 sets over de hele wereld, op alle grote festivals en scoorde al meerdere nummer 1 hits! Hij deelt je al zijn geheimpjes, wat je moet en wat je vooral niet moet doen!
  • De cursus is '1 op 1'. Dus aangepast aan jouw vragen, ervaring... Heb je nog absoluut geen ervaring, dan beginnen we van '0'. Heb je al enige ervaring, dan pikken we in waar je hulp nodig hebt! Ben je al een top-dj, dan kan ik je ongetwijfeld nog raad en advies geven ...

Ben je tussen 10 en 99 ? Wil je DJ worden of je kunsten bijschaven?

Schrijf je nu in of geef een leuke cadeaubon!

• 149 Euro voor 2 uur priveles van DJ F.R.A.N.K
  • Extra lessen bespreekbaar, niet verplicht.
  • Privelessen kunnen elke dag, tussen 10 en 22h (vrijdag tot 18h, weekends niet).
  • Inschrijven of een cadeaubon geven ? Klik Hier , stuur je gegevens door en we bekijken samen wanneer dit voor beide partijen het beste past!